Template Rekaan Kad Bisnes Standard Untuk Pemilik Kedai Cermin Mata


Template Rekaan standard,ringkas dan sederhana kad bisnes dua bahagian dengan saiz berukuran 9 X 5.5cm ini sesuai untuk dijadikan kad bisnes untuk pemilik kedai cermin mata atau eyewear.Juga sesuai untuk mana-mana perniagaan yang berkaitan.

Template untuk standard kad bisnes ini direka dengan menggunakan perisian Adobe Photoshop CC2015.Ukuran template adalah sekitar 9cm X 5.5cm hampir sama dengan ukuran standard kad bisnes yang lain.Resolusi template 300 pixels dan mod warna menggunakan CMYK color.

Bahagian depan kad diwarnakan dengan latar berwarna kuning kerana warna kuning dapat menimbulkan semangat untuk pemilik kad bisnes ini.Manakala untuk logo dan tulisan,ia diwarnakan dengan warna gelap iaitu hitam.Font jenis Watchword Bold Demo digunakan untuk nama dengan saiz 18pt.Watchword Regular Demo pula digunakan untuk tajuk dengan saiz 14pt.




Rekaan bahagian belakang kad pula tidaklah terlalu rumit atau direka dengan mendalam.Hanya diwarnakan latar warna separuh atas berwarna hitam dan separuh bawah berwarna kuning.Jenis font yang digunakan pula sama seperti font yang digunakan pada rekaan bahagian depan kad.Masing masing bersaiz diantar 8pt,11pt dan 12pt.

Bagi anda yang berminat untuk menjadikan standard kad bisnes ini sebagai kad bisnes pilihan, boleh email terus ke sajareka17@gmail.com untuk mendapatkan khidmat menambah,ubah nama pada details yang terdapat kad.Setiap perkhidmatan dikenakan cas sebanyak RM5 sahaja.Proses menambah dan ubahsuai kad akan mengambil masa 1sehingga 2 hari dan anda boleh mencetaknya sendiri di kedai cetak.Template fail akan diemailkan kepada anda setelah ubahsuai nama dan detail siap.

Jika anda berminat untuk mencetak kad bisnes dengan harga serendah 3sen sekeping,anda boleh layari laman web disini - CETAK KAD BISNES MURAH

Anda juga boleh memuatturun fail dengan mengklik pautan Template Rekaan Kad Bisnes Standard Untuk Pemilik Kedai Cermin Mata dalam bentuk PSD(Adobe Photoshop) dalam satu fail yang telah diZIPkan.





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Standard Kad Bisnes Peribadi 1

Standard Kad Bisnes Peguam Wanita